Color Runaway
Test je reflexen in Color Runaway, een razendsnelle actie-arcadegame waarin elke beslissing je score bepaalt. Raak obstakels van dezelfde kleur, vermijd de verkeerde kleuren en probeer zo lang mogelijk te overleven terwijl de snelheid en de moeilijkheidsgraad toenemen. KIES DE JUISTE KLEUR EN VERBREEK JE RECORD! Match je kleur met de obstakels om punten te scoren en de controle te behouden in een steeds intensere race. VERMIJD DE VERKEERDE KLEUREN, ANDERS IS HET SPEL VOORBIJ! Ontwijk gevaarlijke obstakels, reageer snel en verleg je grenzen in snelle en uitdagende wedstrijden. VERZAMEL STERREN EN ONTGRENDEL NIEUWE ITEMS! Verzamel sterren tijdens de wedstrijden en gebruik je beloningen om nieuwe items in de winkel te kopen en je spelervaring aan te passen. Color Runaway combineert reflexen, snelheid, obstakels, scoren en overleven in een arcade-ervaring die eenvoudig te leren en moeilijk te beheersen is. Hoe verder je komt, hoe sneller de actie wordt: blijf geconcentreerd, kies het juiste doelwit en probeer de hoogste score te behalen.