Cloudpunk - XBS/X
In de uitgestrekte cyberpunk-stad Nivalis maak je tijdens je eerste avond als bezorger voor Cloudpunk te maken met heel verschillende mensen, AI en androïden, elk met hun eigen verhaal. Jij heet Rania. Dit is de eerste avond dat je werkt voor Cloudpunk, het semilegale bezorgbedrijf dat gevestigd is in de uitgestrekte stad Nivalis. Jij komt overal, van het Merg onderin tot de torens die de grijze wolken in de hoogte doorboren, voordat ze de rand van de troposfeer raken. Geen bezorgklus is te gevaarlijk en niemand is sneller dan een Cloudpunk-chauffeur. In dit op een verhaal gebaseerde cyberpunk-spel maak je kennis met heel verschillende personages, waaronder androïden, AI en gewetenloze mensen uit alle lagen van de maatschappij. Ze hebben elk hun eigen verhaal en gedurende één avond in Nivalis zal alles veranderen.