Cities: Skylines + Surviving Mars
Cities: Skylines en Surviving Mars nu samen in een bundel die meer managementchaos oplevert dan ooit tevoren. Ooit nieuwsgierig geweest naar hoe het is om steden te bouwen? Waag je er dan aan door het klassieke steden bouwen uit te proberen met het beroemde Cities: Skylines of ga met je managementvaardigheden de ruimte in in de sciencefiction-omgeving van Surviving Mars.