Cities: Skylines II - Skyscrapers & Supply Chains Bundle
De Cities: Skylines II - Skyscrapers & Supply Chains Bundle bevat: Creator Pack 'Skyscrapers' van REV0 Bereik grote hoogten met het Creator Pack 'Skyscrapers', dat is ontworpen door communitycreator 'REV0'. Dit pakket introduceert een opvallende verzameling van torenhoge gebouwen die je stad een volledig nieuwe skyline geven. De selectie schitterende wolkenkrabbers is een eerbetoon aan architectonisch stijlen uit de hele wereld en biedt verschillende upgrades voor stadsdiensten. Cloud Lounge FM Verhoog de sfeer in je stad met de opwekkende loungemuziek van Cloud Lounge FM, gemaakt voor een leven op grote hoogte. Met zijn positieve, energieke beats is dit de perfecte soundtrack als je richting de wolken bouwt. Dus ga lekker zitten, geniet van je cocktail en het uitzicht, en laat je stemming stijgen. Creator Pack 'Supply Chains' van Badi_Dea Laat de industrie van je stad groeien met het Creator Pack 'Supply Chains', dat is ontworpen door communitycreator 'Badi_Dea'. Dit pakket vangt de voortgang van je industriële productie. Van kleine werkplaatsen en boerenmarkten tot industrie op wereldschaal, zakelijke hoofdkantoren en winkels. Elk gebouw vertegenwoordigt een stap in de toeleveringsketen van je stad. Volg de reis van ruwe materialen naar de handen van de eindverbruiker. Synth & Steel Radio Industrie en innovatie komen samen in een samensmelting van klankvolle, analoge synthesizers en rauwe, akoestische texturen in Synth & Steel Radio. Creëer gedurfde steden, geïnspireerd door een mechanische maar melodische soundscape. Of je nu vorderingen maakt in industrie of de infrastructuur verfijnt, je stad draait op het ritme van voortgang.