Cities: Skylines - 80's Downtown Beat
Voel je het asfalt onder je voeten smelten? Sta je vast in de file? Of ben je net in een overvolle trein gestapt? Adem de moderne stad in! Zet je koptelefoon op en trek je rollerskates aan voor radiozender 80's Downtown Beat. Dit radiostation bevat 16 nummers en meer dan een uur aan muziek!