Chump Squad Bundle
Vier de slimme, gewaagde en heerlijk bizarre werelden van Chump Squad met deze bundel inventieve puzzelavonturen. Van hartverwarmende melodieën tot vijandige algoritmes, Chump Squad Bundle is een showcase van de unieke slimme benadering van puzzelgames door deze ontwikkelaar. Deze bundel bevat: Lab Rat Een AI met een obsessie voor metriek houdt je in de gaten, profileert je en vermaakt je terwijl je in dit heerlijk satirische avontuur meer dan honderd genre-veranderende puzzels doorloopt Kine Een eigenzinnig 3D-puzzelspel over drie muzikanten die een band vormen en proberen hun grote hit te scoren.