Chess Infinity: Maharadja Schaaksets
Stap in de grandeur van koninklijke paleizen met de Maharadja Schaaksets, een collectie geïnspireerd door de bakermat van het schaken zelf—India. Dit pakket bevat 9 luxueuze schaaksets, elk vervaardigd uit de beste materialen, van rijkelijk geaderd hout tot ivoor en been. Elke editie in de Maharadja Set is een bewijs van vakmanschap en elegantie, met variaties in stijl en materiaal die de tijdloze schoonheid van schaken weerspiegelen.