Chef Life - COOKING LAB
Je krijgt de beschikking over duizenden nieuwe recepten met het gratis pakket COOKING LAB. Heb je de top bereikt en elk recept in de vingers? Wil je je menu omgooien en je kookstijl vernieuwen? Ga dan naar het Kooklab, het nieuwe kookstation waar je je eigen recepten kunt ontwikkelen uit duizenden combinaties. Je hoeft alleen maar het hoofdelement van je gerecht, de bijgerechten en een saus of garnering naar je eigen smaak te kiezen. En vergeet niet er een eigen draai aan te geven. Voilà, klaar is je persoonlijke topgerecht! Geef het een naam en zet het op het menu. Verander de ingrediënten, schaaf wat aan de smaakverhoudingen en creëer je eigen combinaties om nieuwe à-la-cartegerechten aan te bieden. Laat je creativiteit de vrije loop, breid je receptenverzameling uit en verras je gasten met deze nieuwe gratis content.