CHAOS DWERGEN
Chaos Dwergen zijn de verwrongen afstammelingen van ontdekkingsreizigers die vreselijk werden getroffen door de krachten van de chaos, waardoor ze kwaadaardige, egoïstische wezens werden. Maar op één punt zijn ze niet veranderd: ze spelen nog steeds graag Blood Bowl! Ze worden vergezeld door de legendarische sterspeler Zzharg Madeye. De Chaos Dwergen zijn defensie-georiënteerde teams, die profiteren van de snelheid van hun Centauri-stieren retrievers en van een krachtige frontlinie die veel druk kan verdragen en toepassen. Een van hun sterkste kenmerken is dat krachtige spelers, zoals de Centauri-stieren, hun krachtige vaardigheden erg snel kunnen vrijspelen. De belangrijkste zwakte van de Chaos Dwergen ligt in het slechte hanteren van de bal als gevolg van hun geringe afmetingen en slechte behendigheid. Daardoor moeten ze vertrouwen op hobgoblins om het spel naar hun hand te zetten. Hobgoblins zijn heel wendbaar, maar worden ook makkelijk verpletterd door elke tegenstander.