Catmaze
Eeuwenoude verhalen komen tot leven in het onvergetelijke avontuur van Alesta, een tovenares die moedig haar weg door de wereld van de doden vindt. Ga met Alesta op een heldhaftige missie door sombere moerassen, bijzondere dorpjes en diepe bossen, en vecht je een weg langs gevaarlijke mythische beesten. De wereld is gevuld met personages en jij hebt hun lot in handen. De vele extra missies bepalen hoe dit avontuur eindigt! Kenmerken * Ren, spring en ontdek een 2D metroidvania * Vecht tegen vijanden en krachtige bazen * Pas je heldhaftige vaardigheden en dierlijke metgezellen aan * Geniet van de schattige, epische fantasy-stijl * Duik in de wereld geïnspireerd op Slavische mythologie * De game is ontwikkeld door één persoon, Slava Gris, geïnspireerd op muziek van Expecte Amour.