Case Solved: The London Files
Case Solved: The London Files verweeft een gezellige noir-vertelling met de elegante, op logica gebaseerde deductie die bekend werd door het Einsteinraadsel. Achter de mist en het gaslicht van Londen wordt elke zaak een gesloten puzzel: een handvol verdachten, een kluwen van tegenstrijdige verklaringen en één enkel antwoord dat zich alleen door logica laat ontrafelen. Elk daarvan is een zorgvuldig ontworpen uitdaging die je oplost door te redeneren en scherp te observeren, en die spelers uitnodigt verborgen waarheden bloot te leggen. Verken sfeervolle plaatsen delict, ondervraag verdachte figuren, verbind versnipperde bewijsstukken en los ingewikkelde mysteries op met pure logica, zonder giswerk. Met zijn ontspannen tempo, zijn intellectueel uitdagende puzzelontwerp en zijn rijke, atmosferische noir-wereld biedt Case Solved: The London Files een kalme maar diep bevredigende ervaring waarin alleen scherpe deductie de waarheid onthult.