Captain's Choice Bundle
Yo Ho Ho! Ahoi, maatjes! Klap de luiken dicht en maak je gereed voor het stormachtige verzameling die je van het dek af zal blazen! Plunder deze waardevolle schat en maak drie spannende avonturen mee: - Skyland: Heart of the Mountain Ga op pad met de trouwe bemanning van het luchtschip Nightingale en reis de wereld rond die werd gecreëerd door slapende giganten! - Uncharted Tides: Port Royal Maak kennis met een verbazingwekkende menagerie aan zeehonden en landrotten in dit spannende piratenavontuur en vind het vervloekte schip - Cursed Rose! - Nightmares from The Deep 3: Davy Jones Ontmoet de legendarische piraat Davy Jones en ontdek de mythische schat verborgen op een vervloekt eiland. Ben je er klaar voor? Dan alle hens aan dek, hijs het anker en hijs de bezaan!