Bus Simulator 21 Next Stop - Protect Nature Interior Pack
Voetgangers, chauffeurs en passagiers zijn het allemaal met elkaar eens: verandering van spijs doet eten! Met dit authentieke businterieurpakket rond het thema 'Natuurbescherming', inclusief vier nieuwe, speciaal ontworpen patronen voor de zitplaatsen en aantrekkelijk vloerontwerpen, kan elke virtuele buschauffeur een statement maken over het milieu. Pas je bus geheel naar je eigen smaak aan. Geniet van de vrije keuze en probeer eens iets anders. De volgende dienst gaat beginnen! Dus waar wacht je nog op? Stap in, ga zitten en geniet van de nieuwe interieurontwerpen van je bussen!