Bus Simulator 21 Next Stop - MAN Bus Pack
Attentie aan alle buschauffeurs van Angel Shores en Seaside Valley! Wil je je vloot upgraden met de content van de 'Bus Simulator 21 Next Stop', inclusief het sprankelende design van de nieuwe MAN Lion's City 12 stadsbus met drie chique interieursets? Dan is dit het perfecte uitbreidingspakket voor jou! Upgrade je Bus Simulator 21 naar de Bus Simulator 21 – Extended Edition en ontvang de volgende content: 1. MAN Lion's City 12 De nieuwe MAN Lion's City is ontworpen in samenwerking met de cliënten van MAN. De vele verbeteringen aan het interieur en exterieur maken deze bus bijzonder aantrekkelijk. De nieuwe stadsbus ziet er futuristisch uit en zal de trots van je busvloot zijn! Een chique, vaste bus van 12 meter met 2 assen, 3 deuren en 37 zitplaatsen om van te genieten. 2. 3 businterieurs De MAN Lion's City 12 bus wordt geleverd met drie authentieke interieurdesigns met patronen die speciaal gemaakt zijn voor de zitplaatsen en aantrekkelijke vloertexturen. Probeer ze gerust eens uit (ook in je andere bussen) en word een trendsetter in het openbaar vervoer! Je hebt de basisgame nodig voor het Bus Simulator 21 Next Stop-upgradepakket.