Bus Simulator 21 Next Stop - Ebusco Bus Pack
Er is een nieuwe busfabrikant bijgekomen! Maak kennis met de bussen van Ebusco en rijd ermee rond in Angel Shores en Seaside Valley. Het Bus Simulator 21 Next Stop – Ebusco Bus Pack bevat drie nieuwe bussen en vier nieuwe interieurdesigns. Breid je vloot uit met deze drie bussen: Ebusco 2.2 – 12 m Deze e-bus is 12 meter lang, heeft een capaciteit van maximaal 90 passagiers en beschikt over 2 assen en 3 deuren. Ebusco 2.2 – 18 m Deze gelede e-bus is 18 meter lang, heeft een capaciteit van maximaal 150 passagiers en beschikt over 3 assen en 3 deuren. Ebusco 3.0 Deze e-bus is 12 meter lang, heeft een capaciteit van maximaal 95 passagiers en beschikt over 2 assen en 3 deuren. 4 interieurs Daarnaast bevat het Ebusco Bus Pack vier nieuwe interieurdesigns. Je kunt ze gebruiken voor de drie nieuwe Ebusco-bussen, maar ook voor andere bussen. Laat je creativiteit de vrije loop en pas je bussen naar hartenlust aan. Wie de Bus Simulator 21 Next Stop-seizoenspas heeft, krijgt automatisch toegang tot deze DLC. Koop hem nu en ervaar het volledige potentieel van Bus Simulator 21 Next Stop.