Buffet Boss: Rolling Sushi
Een gloednieuw sushirestaurant is gearriveerd en het is tijd om spannende nieuwe uitdagingen aan te gaan! Kenmerken: - Beheers de kunst van heerlijke sushirollen net als een professionele sushichef - Maak verfrissende bubble-thee waardoor klanten terugkomen voor meer - Gebruik een lopende band om je gasten efficiënt te bedienen en alles soepel te laten verlopen - Breid je restaurant uit en word de top eetgelegenheid in de stad! Doe je best, bouw je reputatie op en word de ultieme sushi en bubble tea sensatie!