Bronson M1928 submachinegun
De Bronson M1928 is een klassiek machinepistool met een hoge vuursnelheid en dodelijke stopkracht. Dit wapen is ook aanwezig in het Public Enemy Pack, dat onderdeel is van de Suit and Gun Collection.