Brief Battles
Moge je kont heersen in Brief Battles! Gebruik je onderbroek om tegen je vrienden te vechten in dit snelle partyspel vol onderbroekenlol. *Opmerking* Het spel is momenteel niet gelokaliseerd in het Nederlands. Eigenschappen - Lokale multiplayerchaos: Prop tot drie vrienden naast elkaar op je bank om het tegen elkaar op te nemen in klassieke of absurde onderbroekspellen. Solo en co-op: Test je vaardigheden in solo-uitdagingen of vecht tegen beesten met een vriend! Behendige ondergoedkrijgers: Speel als een van zes schattige, mollige, wiebelige personages en speel charmante skins vrij. Superonderbroeken: Vernietig vijanden met stalen billen, giftige slips en meer! Aantrekkelijke arena’s: Vecht in 50 unieke, verraderlijke 2,5D-arena’s. Speel op je eigen tempo: Het spel is voor iedereen te spelen, van beginners tot trofeeënjagers die hun vaardigheden op de proef willen stellen met de lastigste uitdagingen. Gratis updates: Geen betaalde DLC. Gewoon met de billen bloot.