Boom Ball 3 voor Kinect
Het is weer tijd voor boomball! Boom Ball 3 maakt het klassieke pingpongspel voor Kinect nóg leuker met 50 sfeervolle levels en een heleboel schattige kubuswezentjes. Het bevat ook een verbeterde spelmodus voor 2 spelers, en 3 nieuwe moeilijkheidsniveaus voor zowel nieuwelingen als ervaren spelers. Pas je batjes aan met plaatjes of maak je eigen foto's met de Kinect. Geschikt voor alle leeftijden, soorten en maten!