Bomb Rush Cyberfunk
Begin je eigen cypher en dans, spuit graffiti, verzamel beats, combineer je trucs en ga de strijd aan met de politie om je plek te veroveren in de uitgestrekte metropool van New Amsterdam. Red is een graffiti writer die zijn hoofd is kwijtgeraakt en in plaats daarvan een Cyberhoofd heeft. Op zoek naar zijn roots sluit hij zich aan bij de Bomb Rush Crew, Tryce en Bel, die All City willen worden. Samen ontdekken ze wie zijn hoofd heeft afgenomen en hoe diep de menselijke kant van Red verbonden is met de graffiti wereld. - Verken de 5 wijken van de stad om graffiti-plekken te vinden en REP te verzamelen. Je hebt REP nodig om de rivaliserende crews uit te dagen voor een Crew Battle. - Zoek nieuwe leden om aan je crew toe te voegen in de stad. In de stad kun je ook nieuwe graffiti-pieces vinden om te spuiten, outfitkleuren en muziek om te spelen op je flip phone. - Gebruik skateboarden, inline skaten of BMX-stijl trucs in het unieke omgevingsgebaseerde trick-systeem. Verleng je combo's met manuals en behaal nog hogere scores door speciale Boost Tricks toe te voegen. - Je kunt boost-energie krijgen door lange combo's te maken, dus de snelste manier van bewegen is ook de meest stijlvolle. - Dynamische gemilitariseerde politie die in intensiteit toeneemt naarmate je meer vandaliseerd.