Bloedzuigerpakket
Laat het geld binnenstromen dankzij het Bloedzuigerpakket. Je verdient respect en krijgt geldbonussen maar daar blijft het niet bij! Je krijgt ook betalingen, er wordt geld voor je achtergelaten en met het Draculatalent kun je door je menselijke schilden gezondheid terugkrijgen.