BLEACH Rebirth of Souls - Ichibe Hyosube
Dit product is een add-on voor BLEACH Rebirth of Souls. Je kunt Ichibe Hyosube als een speelbaar personage gebruiken. *Dit product kan ook als onderdeel van een set gekocht worden. Let op dat je geen dubbele aankopen doet.