Blast'N Bounty
Stort je in retro, verticaal scrollende shoot’em up-chaos als Quad, de premiejager op kikkers! Verraden door zijn eerste stuurman keert de voormalige gangster Quad jaren later terug als ruimte-premiejager. Hij heeft zijn zinnen gezet op de 7 generaals van de maffia, zodat hij eindelijk wraak kan nemen op hun inmiddels beruchte leider! Blast’N Bounty is een verticaal scrollende shoot ’em up die wordt gepresenteerd in een mix van retro pixelart en low-poly 3D. Blast’N Bounty is geïnspireerd op klassiekers uit het genre en biedt een moderne breedbeeldweergave, strakke animaties en intuïtieve besturing die je snel onder de knie hebt, maar waarvoor je wel wat handigheid nodig hebt om de grenzen van Quad echt te verleggen. Verzamel upgradeflessen om de verdediging van je schip te verbeteren en verkrijg een verscheidenheid aan drones, elk met uniek gedrag dat samenwerkt met je hoofdschot. Beheers 8 uitdagende levels! Baan je een weg door de levels van de 7 generaals in willekeurige volgorde, voordat de ultieme confrontatie begint!