"Black Rose Magician" Costume for Yumia
Een kostuum in de vorm van een gotische jurk voor een ietwat uniek onderzoek. Voegt het Black Rose Magician-kostuum voor Yumia toe. Let op: Kostuums zijn beschikbaar nadat je base building hebt ontgrendeld en een Dressing Room hebt geplaatst. Dit kostuum is bonuscontent die is inbegrepen bij de Ultimate Edition-versie van de game. Houd de officiële Atelier Yumia-website in de gaten voor meer details.