Biped
Biped is een coöp-actieavonturenspel met een sterke nadruk op samenwerking tussen 2 spelers. Twee kleine tweebenige robots, Aku en Sila, lopen zij aan zij en beginnen samen aan een leuk, verbindend avontuur. Jij bestuurt de benen van de robot met de twee joysticks. Hierdoor kun je verschillende acties uitvoeren, van eenvoudig lopen en glijden tot meer geavanceerde acties, zoals het besturen van machines en houthakken. Geniet in je eentje van het verhaal, of haal er een vriend(in) of familielid bij en beleef samen plezier in de coöpmodus. Communiceer en coördineer om samen uitdagingen te overwinnen en te ontdekken hoe goed jullie als team zijn. Het avontuur voert je naar vele schitterende en mysterieuze locaties op de planeet. Ontdek geheimen in bossen, valleien, bij watervallen en besneeuwde bergen en vind je weg langs de raadselachtige routes die leiden naar de planetaire bakens. Verzamel schatten en koop maffe hoeden! Kleed je robot aan zoals jij wilt. Of nog beter: match je outfit met die van je partner en wordt de meest oogverblindende avonturiers op deze epische reis.