Biomutant - Mercenary Class
De Mercenary is een speciale klasse loadout waarmee alleen met deze DLC vanaf het begin te spelen is. De Mercenary heeft als startvaardigheid het gebruik van wapens in beide handen en is uitgerust met een klassieke Katana en de kortere Wakizashi-zwaarden. Kortom, om het eenvoudig te houden, je kunt de wereld van BIOMUTANT vanaf de start ervaren als een krijger die eruitziet als een klassieke samoerai.