Better Save Soul
Niemand is zonder zonde - dat is tenminste wat de bisschop van de stad de mensen vertelt, en het is waar. Maar wie zei dat niemand zich verschonen kon van deze zonden? Help je nieuwe vriend Euric met het vervullen van zijn dierbare droom om de scherven van zijn zonden uit zijn ziel te verwijderen. In ruil daarvoor wil hij een boek met je delen, waarin een nieuwe technologie wordt omschreven voor de wereldwijde vervaardigingscontrole van zombie werkstations... Wat heb je daarvoor over?