Ben 10
Het is tijd om de held uit te hangen! Ben, Gwen en opa Max rijden weer het hele land door in de Rust Bucket, maar worden afgesneden door superschurken en hun boosaardige, wereldbedreigende plannen. Jij speelt Ben Tennyson, en het is aan jou om de wereld te redden. Neem het op tegen de ergste vijanden van Ben, waaronder Zombozo, Queen Bee en de Weatherheads. Ontgrendel en transformeer in de tien ongelofelijke alien vormen van Ben. Gebruik de krachtige gevechtsvaardigheden van de aliens - waaronder ultieme aanvallen - om korte metten te maken met vijanden. Zet je vernietigende combo's in en los puzzels op met de unieke vaardigheden van elke alien terwijl je spannende, nieuwe verhalen ontrafelt in drie gloednieuwe, speelbare episodes. Een held zijn is hard werk... maar ook heel leuk!