Ben 10: Power Trip
Ben Tennyson en zijn familie zijn helemaal klaar voor een ontspannen vakantie in Europa - tot de boosaardige Hex vier mysterieuze kristallen doet ontwaken en monsterlijke bezoekers uit de Void opsomt. Nu is het aan jou om te helpen de vijandelijke plannen van meester magiër Hex te stoppen! Dus zet die Omnitrix aan en transformeer in Ben 10's ongelofelijke aliëns, terwijl je je een weg vecht door een 3D-wereld bomvol avontuur en actie. Neem het op tegen de dodelijkste vijanden die Ben ooit is tegengekomen in de strijd. Los leuke puzzels op, zet je vaardigheden in om de mensen te helpen die je ontmoet en verzamel power-ups om je aliëns te upgraden. Verken de steden, bossen en bergen van Europa terwijl je de weg zoekt naar de boosaardige Hex. Met Gwen en Opa Max aan je zijde, is alle humor en rivaliteit van de Cartoon Network serie aanwezig. En omdat vier krachten beter zijn dan twee, is Kevin Levin er ook voor het avontuur in de lokale samenwerkingsmodus. Dit is een Power Trip die je steeds opnieuw zult willen beleven. Het is heldentijd!