Behind The Mask Bundle
"Dompel jezelf onder in de Behind the Mask Bundle en geniet van een spannende verzameling verhalen en uitdagende puzzels. Faces of Illusion: The Twin Phantoms Een jonge journalist onderzoekt de ontvoering van de ster Beatrice Le Brun en verdenkt de verdwenen illusionist Charles Delacroix. Samen met de broer van Beatrice ontdekken ze een verborgen romance en duistere geheimen in het Parijse theater. Kunnen ze de ontvoerder ontmaskeren en zijn plannen op tijd dwarsbomen? Demon Hunter: Revelation De demonen jaagster moet de dochter van het slachtoffer vinden voordat het te laat is. Durft ze het wezen van een andere dimensie te volgen en te duiken in de donkere geheimen van haar eigen verleden? Dreamwalker: Never Fall Asleep In een kleine toerististenstad raakt een jong meisje, de dochter van de burgermeester, in coma door een ongeluk. Het onvermogen van de lokale doktoren dwingt mevr. Burgermeester ertoe de hulp in te roepen van een psychiater, waarvan het gerucht gaat dat hij een unieke eigenschap bezit om de dromen van mensen te doorkruisen - een Dromenwandelaar."