Behind Closed Doors: A Developer's Tale
Het verhaal van een ontwikkelaar die vastzit in een videogame? Je speelt als Ethan, iemand die werkt voor een bedrijfje dat videogames ontwikkel en probeert zijn zwangere vrouw te onderhouden. Het is een normale week voor Ethan: wakker worden, naar het werk gaan, naar huis komen, naar bed gaan en dag na dag dezelfde routine herhalen. Maar dan gebeurt er iets vreemds. Ethan krijgt midden in de nacht een ongewoon telefoontje en wordt op de een of andere manier naar een andere dimensie geteleporteerd. Ethan moet een paar ongewone proeven voltooien en proberen terug te keren naar de echte wereld.