Behemoth
Behemoth is een gigantisch rollend monster dat door ogen van gesmolten vuur neerkijkt op zijn vijanden. Hij is een vechter in hart en nieren en compenseert zijn traagheid met pure, brute kracht. Als hij je niet verplettert, laat zijn lavabom je wel levend smelten.