BATTLETECH - Digital Deluxe Content
De Digital Deluxe Edition van BATTLETECH bevat heldhaftige MechCommanders, exclusieve toegang tot de officiële soundtrack van de game, een blik op het ontwerp van BATTLETECH en nog diverse andere bonussen. INHOUD Digitale soundtrack Ga helemaal op in het brute universum van BATTLETECH met de originele soundtrack van de game. Illustratieboek Een digitaal illustratieboek dat je een gedetailleerde blik geeft op het ontwerp van BATTLETECH. Luxe avatar en symbool voor de forums van Paradox Interactive. Wallpapers Schitterende 4K-illustratie van het BATTLETECH-universum om je bureaublad mee te versieren.