Battleborn
SPEEL NU GRATIS! De gratis Battleborn-proefversie geeft onbeperkte toegang (zonder tijdslimieten of levelcaps) tot epische 5v5-multiplayergevechten in deze heldenshooter van de makers van Borderlands. Kies uit een wekelijkse roulatie uit 30 van de meest bijzondere helden die ooit bij elkaar zijn gebracht. Heb je een favoriet? Ontgrendel je favorieten permanent en pas ze aan via aankopen in het spel of upgrade naar het volledige spel om alle 25 helden van de oorspronkelijke lancering en de Battleborn PvE-verhaalmodus te ontgrendelen, of koop de Season Pass om alle 5 helden en story operations van na de lancering te ontgrendelen. Al je voortgang in de gratis proefversie, inclusief spelersprofielen, heldenstatistieken en masteries, neem je mee naar de volledige game en Season Pass als je deze koopt. Wanneer je upgradet naar de volledige game of Season Pass, worden de helden die je al gekocht hebt vergoed in de vorm van in-game valuta ter waarde van die helden. IN DE VOLLEDIGE GAME Een geweldige groep stoere helden strijdt om de laatste ster van het universum te beschermen tegen het mysterieuze kwaad in deze heldenshooter van de makers van Borderlands. Om de ster te verdedigen, moet je elk type personage en wapen benutten dat je maar kunt bedenken: van cyborg-havikmensen en samurai-vampiers tot spierbundels met miniguns. Je kunt hakken en afweren, rennen en schieten, toveren en rennen, of je vijanden gewoon omver knallen terwijl je je eigen team helden opbouwt en uitbreidt. Kies een held en vecht alleen of samen met vrienden door verhaalmissies, of neem het tegen ze op in razendsnelle competitieve multiplayermatches. HELDEN Adellijke schermer. Robotbutler. Exhibitionistische dwerg. Dit zijn slechts enkele voorbeelden van de diepgaande selectie helden van Battleborn, elk met unieke wapens, krachten en speelstijlen. Wie kies jij? PVP-MULTIPLAYER Battleborns competitieve multiplayer is voor maximaal 10 spelers in online 5v5-wedstrijden, en bevat vier unieke multiplayermodi: Incursion, Capture, Meltdown en Face-Off. STORY MODE Bescherm de laatste ster van het universum in Battleborns Story Mode, een verhaal dat volledig in single player gespeeld kan worden, of samen met vrienden in splitscreen en online.