Bathurst Track Pakket
Download het Bathurst Track Pakket en ontvang twee routes voor het beroemde Australische Mount Panorama, Motor Racing Circuit Bathurst. Je ontvangt bovendien twee wagens met heel wat kracht onder de motorkap – de Nissan Skyline GT-R Group A (R32) en Ford Sierra RS500 – en de adembenemende Ford Racing Ute.