Barbarian
Speel als een krachtige barbaar. Het leven van een barbaar is eenvoudig. Een goede knuppel, een versleten pantser, een vijand aan de horizon en een vriendelijk leger achter je rug. Vergeet niet om uw twee doctoraten en filosofiecursussen niet te vermelden. Deze barbaar is het vergeten en moet nu het bevel voeren in elke strijd - en het is niet zo gemakkelijk.