Bakugan Dragonoid
Op veler verzoek voegt Monster Jam Steel Titans Bakugan Dragonoid toe aan de steeds groter wordende lijst met trucks waar spelers in kunnen strijden! Bakugan Dragonoid is gebaseerd op het Bakugan Monster Jam Truck-speelgoed van Spin Master.