Bag Fight - Key Pack Plus
Bag Fight - Groot sleutelpakket bevat: - 35 zilveren sleutels - 15 gouden sleutels Sleutelpakketten bevatten veel sleutels om krachtige uitrusting te ontgrendelen. Voeg identieke items samen om sterkere versies te maken en nieuwe bonussen te ontgrendelen die je helden onstuitbaar maken!