Bag Fight - Gear Pack Plus
Bag Fight - Groot uitrustingspakket bevat: - 1000 chips - 100 gems - 5 gouden sleutels - 20 hoofdblauwdrukken - 20 lichaamsblauwdrukken - 20 jewel-blauwdrukken - 20 boekblauwdrukken Uitrustingspakketten zitten vol met sleutels om meer uitrusting te krijgen, blauwdrukken om die sterker te maken en wat chips om je statistieken te verbeteren! Bouw sterkere helden, neem het op tegen moeilijkere vijanden en blijf je perfecte setup ontwikkelen!