Bag Fight - Base Pack Plus
Bag Fight - Groot basispakket bevat: - 2500 chips - 250 gems - 5 gouden sleutels Basispakketten geven je veel chips, sleutels en gems om je kracht te vergroten. Versterk je helden, ontgrendel unieke vaardigheden en bereik nieuwe hoogten met elke upgrade!