Bag Fight - Base Pack Lite
Bag Fight - Klein basispakket bevat: - 1000 chips - 100 gems - 10 zilveren sleutels Basispakketten geven je veel chips, sleutels en gems om je kracht te vergroten. Versterk je helden, ontgrendel unieke vaardigheden en bereik nieuwe hoogten met elke upgrade!