Back in 1995
Back in 1995 is een terugkeer naar de overlevingshorror en mysteriegames van de 32-bitsgeneratie van halverwege de jaren ‘90, en herschept trouw alles van dit allesbehalve vergeten tijdperk van games Wordt meegenomen in een zowel concrete als onduidelijke wereld, waarin je het mysterie dient te ontrafelen rondom de verdwijning van jouw dochter, de catastrofe die de stad deed opschrikken, en waarom je hebt besloten eindelijk terug te keren. Kenmerken: * Verdwaal in de nostalgische wereld van retro 3D graphics, inclusief modellen van lage resolutie, texture warping, CRT emulatie, en vaste CCTV-stijl camerahoeken. * Herleef het mysteriegame genre met een ouderwetse gebruikersinterface en tank bediening. * Verken een spaarzaam stadslandschap in het jaar 1995,bezaaid met aanwijzingen over het verleden. * Maak contact met een cast van beschadigde karakters, wiens bedoelingen je nooit echt kunt weten. * Los het mysterie op van jezelf, jouw dochter, en wat er met de stad is gebeurd.