Autopack reserveren
Dit pack bevat 5 nieuwe auto's: 2009 Ferrari 458 Italia; 2010 Nissan 370Z; 2010 Volkswagen Golf R; 2011 Mercedes SLS AMG; 2012 Aston Martin Virage. Je hebt credits of munten nodig om deze auto's toe te voegen aan je carrièregarage.