Atlantis
Om deze inhoudsmodus te spelen, moet je personage level 30 hebben bereikt en een minimale gevechtswaarde van 241 hebben. Het onderwaterrijk van Atlantis roept! Sluit je aan bij Aquaman, Mera en Ocean Master in een strijd om de troon tegen de Atlantische overheerser Corum Rath. Zwem naar de bodem van de zee maar pas op voor de verschrikkingen van de diepte! Atlantis biedt vaste toegang tot de open wereld Atlantis met dagelijkse en wekelijkse missies, een Solo voor 1 speler, een Alert voor 4 spelers en twee Raids voor 8 spelers, in de Normale en Elite-modus! Verdien nieuwe prestaties, ontdek nieuwe collecties en vecht voor nieuwe hoogstaande uitrustingen geïnspireerd op Corum Rath! Atlantis is gratis voor leden.