Atelier Yumia and "TEKKEN" Series Collaboration Pack
Geniet van deze samenwerking tussen de series "Atelier Yumia" en "TEKKEN"! Content in samenwerking met de serie "TEKKEN"! Voegt content toe in samenwerking met de serie "TEKKEN", waaronder speciale quests, nieuwe eindmoves om sterke vijanden neer te halen, kostuums en accessoires. Inbegrepen content: - "TEKKEN" series collaboration quests - "Reina" collaboration costume for Yumia - "Heihachi Wig" collaboration accessory for Yumia - Two "TEKKEN" series collaboration Maximized Mana Surges for Yumia Let op: - deze content wordt voor sommige talen in het Engels weergegeven. - Kostuums zijn beschikbaar nadat je base building hebt ontgrendeld en een Dressing Room hebt geplaatst. - Om de samenwerkingsvoorwerpen (kostuums, accessoires en Maximized Mana Surges) te gebruiken, moet je eerst de normale quest "Letter of Challenge" voltooien. Deze quest ontgrendel je nadat je de main quest "Lying in Wait" hebt overwonnen. - Houd de officiële Atelier Yumia-website in de gaten voor meer details.