Atelier Series Legacy BGM Pack
Verander de achtergrondmuziek naar je favoriete nummers uit eerdere delen! Voegt een pakket met achtergrondmuziek uit eerdere Atelier-titels toe, zodat je de achtergrondmuziek in de game kunt wijzigen. Bevat een speciale selectie van ruim 1000 nummers uit eerdere Atelier-titels, van 'Atelier Marie: The Alchemist of Salburg' tot 'Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy.' Let op: deze content wordt voor sommige talen in het Engels weergegeven. Het pakket met achtergrondmuziek is beschikbaar nadat je het bouwen van een basis (base building) hebt ontgrendeld en een grammofoon (Gramophone) hebt geplaatst. Houd de officiële Atelier Yumia-website in de gaten voor meer details.