ASTRONEER - PAK BUNDEL
Om ons 7de jubileum sinds Early Acces te vieren en onze aankomende 5de jubileum voor versie 1.0, bieden we deze ondersteuningsbundel aan met een selectie van onze favoriete pakken en de populaire "Vintage"-set! Voor spelers die al vanaf het begin met ons meespelen, is deze bundel een manier om System Era en toekomstige contentupdates voor Astroneer te ondersteunen. Voel je je een beetje schuldig wanneer we elk jaar weer een roadmap aankondigen met gratis updates? Dan is dit een manier om ons te bedanken en ervoor te zorgen dat we geweldige content voor je kunnen blijven maken. Deze bundel omvat drie pakken en het Vintage palet en vizier! OPGENOMEN ITEMS: FRAMEPAK SCOUTINGPAK BUITENPOSTPAK VINTAGE ROOD VINTAGE EMBLEEM DISCLAIMER: Als je eerder individuele items in de bundel hebt gekocht, ontvang je de waarde van die items automatisch als QBIT-beurs in het spel voor gebruik in toekomstige aankopen in EXO-Leveranciers! De Vintage-set heeft geen QBIT-waarde.