Aston Martin V12 Zagato-levering
Deze levering bevat de ASTON MARTIN V12 ZAGATO met alle officiële kleuren, exclusieve velgen en een exclusieve sticker. De V12 Zagato werd in 2012 gelanceerd als de top van de Vantage-reeks. Bovendien is hij de nieuwste vrucht van een succesvolle, creatieve samenwerking die de afgelopen halve eeuw prachtige GT's heeft opgeleverd, waarvan de meest originele en iconische de DB4GT Zagato is. Om tuningkits te gebruiken, moet je een bepaald spelersniveau hebben.