Asterix & Obelix XXL 3: The Crystal Menhir - Demo
We bevinden ons in het jaar 50 voor Christus. Heel Gallië is bezet door de Romeinen. Nou ja, dat is niet helemaal waar! Een klein dorpje met volhardende Galliërs verzet zich nog steeds tegen de indringer. Op een mooie dag ontvangt de druïde van het dorp, Panoramix, een rare brief. Het is een brief van Hella Finidrir, de grote priesteres van Thule! Zij kondigt hem aan dat zijn volk ernstig wordt bedreigd en vraagt aan de druïde om een mysterieuze Menhir uit zijn schuilplaats te halen... Duik in de wereld van Asterix en Obelix en ga mee op een spannend avontuur! Verken alleen of samen het Gallische dorp en val het naburige Romeinse kamp aan om het mysterie van de Glazen Menhir en zijn ongelooflijke krachten te ontdekken!