Assassin Stinging Blade-pack
Breid je Vault-jagerservaring uit met een gloednieuwe stijl! Dit pack bevat het L0rd of Blades-hoofd en P0wer T00led-skin voor de Assassin. Je kunt ze vinden in het aanpassingsmenu voor personages.